Mitt liv - Del 10

Kära dagbok...
Månader passerar förbi och barnen växer. Snart fyller de år. Tiden går så fort när man ha sådana små!
Längtar tills jag och Willie får lära dessa två busfrön att gå, prata och gå på potta! Åh, vad jag längtar!
 
Mycket tid spenderas på tvillingarna. Det är oftast jag som tar hand om de på dagen när Willie jobbar men, även han tar hand om de när han kommer hem.
 
När tvillingarna sover så brukar jag sätta igång och läsa recept och lära mig att laga mat. Det enda jag kan  göra är höstsallad och det är det enklaste... Denna dagen skulle jag i alla fall laga pannkakor och det gick bättre än jag hade trott! 
 
När jag var klar med maten bestämde jag mig för att bjuda över mamma och Jim till maten. Jag ville ju visa mina matkunskaper för mamma! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback