Hemligheter - Del 3

Nu var det bara framtiden som kunde förstöra... (något som jag aldrig skulle ha tänkt...)
 
Livet var så underbart tills den dagen... måndagen den 25 April...
- UR VÄGEN! skrek en manlig röst. Ingen röst jag hört innan. Jag satt i sovrummet men, rösten kom från köket... Joel var där... Min första tanke var: "vad håller han på med?" sedan hörde jag ett skott... Jag sprang mot köket, medan jag höll för min mage. Det kändes som en evighet att ta sig dit och precis då sprang en man med svarta kläder och täkt ansikte förbi mig. Jag förstod att något var fel och när jag kom in i köket så möttes jag av en fasansfull syn...  
 
Där låg Joel och flämtade efter luft... Jag slängde mig om honom men, fick inte ut ett ljud.
Jag ringde efter ambulans och när de kom dit så var det redan försent... döden hade tagit min Joel ifrån mig!
 
Fortsättning följer...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: CHAOS

Bra serie, ser fram emot mer :-)

Svar: Och mer ska det bli! ;-)Ha det gött! :-)
/Alice
Alice Nilsson

2014-11-18 @ 11:21:43
URL: http://chaossims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback