Hemligheter - Del 2

Efter bara några månader var Anna gravid och både hon och Joel var lite chockade men även  jätteglada över att det skulle komma en ny familjemedlem. När chocken hade lagt sig passade de på att skaffa tex. barnkläder, leksaker och annat som de behövde för att barnet skulle få det så bra som möjligt.
 
Det var mycket som skulle köpas till barnet.
- Det är en flicka, jag är helt säker! sa Anna.
- Hur vet du det Anna? Det har bara gått någon månad. sa Joel men, jag kände det på mig.
- Ska vi slå vad? sa jag och log. Vi har liksom alltid slått vad, jag och Joel.
Joel tittade på mig och nickade och vi båda skrattade, vi var så lyckliga!
 
Fortsättning följer...
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback