Mitt nya liv - Del 7

Kära dagbok...
Månaderna bara flög förbi och även Jim och mamma blev äldre.
De firade sin födelsedag tillsammans även fast det skillde ungefär 2 månader mellan dem.
Vi firade tillsammans med familjen och jag och Willie bestämde oss sedan att vi skulle bo kvar tills barnet hade födts. Mamma ringde också ett team som skulle fixa lite innan vi skulle flytta tex. mitt och Willie's rum som skulle göras om till ett gästrum.
 
Efter några veckor...
Jag och Willie var på vinterfestivalen när det var dags för den lilla flickan att komma ut.
Vi åkte snabbt till sjukhuset och stannade där ett långt tag.
Wille hade kontakt med mamma och Jim medans vi var på sjukhuset.
Tiden gick och det började bli riktigt mörkt...
 
På kvällen kl. 20.32 kom vi ut från sjukhuset...
Läkarna visste att det skulle bli en flicka men, inte att det skulle bli tvillingar.
Tvillingarna fick namnen Lina och Lucia.
 
När vi kom hem fick vi ett stort välkomnande och en överaskning.
Teamet som hade fixat vårt rum hade även fixat ett sovrum till barnen.
"Men mamma, det blev ju tvillingar..." sa jag och hela familjen hade ju trott att det bara skulle bli ett barn.
"Jag fixar det!" sa Jim bara och tog bilen och åkte till stan och kom hem med en till säng.
 
"Så fint det blev!" sa jag senare på kvällen till Willie.
"Ja, verkligen!" nickade Willie.
 
Vi bor fortfarande kvar här och huset som vi ska flytta till står fortfarande tomt och bara väntar på att någon ska tända upp och pyssla till det lite. Vi får se hur det blir med det huset. Vi kanske till och med flyttar någon annan stans...

///Janet ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback