Om Alice

Hej alla besökare!
Det är jag som är Alice, den äldsta systern. Jag är då 14 år, snart 15 och jag ÄLSKAR the sims 3!
Jag och min syster skapade denna bloggen bara för skoj skull och vi kom på det en sen kväll/natt.
Jag kommer blogga om spelandet, jag kanske kommer lägga upp en video och jag kommer göra sims-serier! :D
 
Jag har också en annan blogg med ett heeeelt annat tema: höns! ;)
http://kackelu.blogg.se/ är min standardblogg om ni vill kolla in där!
 
Jag började spela sims förra året då jag hade spelat det hos min kompis.Första gången vi spelade det fattade jag ingenting och hon fick styra och visa. Men, jag förstod verkligen ingenting även, fast hon förklarade bra.
Men, en dag... Vi spelade och POFF!
- Mamma, pappa, kan vi åka till stan någon dag?
- Är det något speciellt?
- SIMS 3, SIMS 3, SIMS 3 ! 
Ja, ungefär så... ;)
En tjuvkik på en serie som kommer upp i veckan.
 
Ha det bra!
/Alice Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback